tirsdag den 23. november 2010

skal man være oppe eller nede

jaaa så er far begynde at få det drålig igen :-(
jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere, ved ikke om jeg skal håbe eller ikke håbe..
et sted håber jeg han over lever med jeg tror ikke på og der for er der heller meget håb i mig...
hvad skal jeg gøre??
jeg går bare her hjemme og ved ikke hvad jeg skal gør...

kommer lidt på afstand når jeg er i skole men så kommer der bare et nyt problem
når jeg kommer i skole så er der ham...
jeg er helt væk i ham sidder bare og kigger på ham drømer om ham om natte...
lige så snart jeg kigger i hans øjne så kan jeg bare mærke hvordan hele min krob det ryster af glæde...
og jeg kan ikke gøre noget ved det, tror ikke han vil ha mig...
men det kan jeg godt forstå jeg er ikke køn har for mange kg for meget mit liv er noget ryd..
idag så jeg en ande pige kramme ham og jeg kunne slå hende i hjel selvom det er hende skyld...
for skal jeg altid for elske mig i de forkerte???

men jeg har gudskelov min venner de er alt hvad jeg har fortid det er dem...
de er bare de beste man kunne ønske sig...
men kan mærke jeg er langt nede selvom jeg ikke vil være ved det...
var til fest i weekenden og jeg fik det dråligt gik jeg ud for at ryge alene så der ikke var nogen der skylle lægge mærke til det...
da jeg sys jeg hade det lidt beder kom sonny forbi mig og han spurte hvordan jeg hade det...
og jeg beygnte at tude kunne slet ikke holde det tilbage selvom jeg prøve for jeg kan ikke li at tude foran ander jeg følder mig så svag og sårbar...
men jeg er glad for at han spurte så jeg kunne komme af med lidt...
jeg takker ham og jeg ved jeg kan stole på ham nu...
og så er der de ander venner der er over mig hele tide fåe at sørge for at jeg har det godt og ikke er for ked af det jeg elsker jeg sku og jeg glæder mig meget til at se jer alle samme til julefrokorsten får i holder mig oppe alle jer der kommer der...
og min nyste ven P ham er super søde og er sikker på jeg kommer til at holde meget af ham eller det gør jeg fratisk allerede...
og mich fra min klasse hun hjælper mig også meget og jeg håber jeg kan hjælpe hende lige så meget..

 men jeg glæder mig til at se hovrdan det går til julefrokorsten for min far skal indlægges den 8/12 og jeg holder det 11/12... så det er ikke sikker han er hjemme og jeg ved ikke om jeg kan holde hurmør oppe men jeg håber på det når jeg er omgive af de beste venner man kunne ønske sig...
og jeg håber det går med kim eller at jeg kan forelske mig i en anden..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar