søndag den 28. november 2010

2-tal positiviten :-D

for en gang skyld i meget lang tid er jeg rigitg positivit weeee...
håber bare det holder i et godt stykke tid..
når men hvorfor jeg er så positivit er fordi i går aftens var jeg til en lille hygge fest hos sonny samme med mads "bror mand" michael, pia og P.....
og vi sag og hygge snakke alle samme, med på et tids punk var sonny ved at gå amok over et ting der var sket hvad det er, er ligemeget.
med som han sage så være jeg den enste der forstå ham og det enste der kunne få han ned på jorden igen
så vi gik uden for hvor vi stå og snakke samme og græd lidt....
der kom det føste ting der gjorde mig stolt af mig selv han sage at ham var stolt af at kende mig og af han elske mig for den jeg var og han ville gøre alt hvad der stå i han mægt til at gøre mig lykkelig...
da vi gik iind igen stå de ander og klappe af mig får at jeg var til og at jeg var sådab en fantisk ven for dem og for det jeg gjorde for dem..
 fordi jeg altid er der for dem uand set hvordan jeg så ellers har det og de sage alle samme at de elske mig og michael kramme mig og gav mig et kys på kinden og sage tak for at jeg var til og var hans ven....

jeg har aldrig føldt mig så elske og vær sat som jeg gjorde den aften at mads, sonny, michael og P og jeg lyver ikke når jeg siger at jeg nu hvor jeg skiver det her sidder jeg og grænder af glæde..
der er så lange siden jeg har gjordt det kan huske en gang for 1 et halv år siden hvor leon fik mig til det....
og nu gør jeg det igen er bare så glad af jeg slet ikke kan fatte det :-D
jeg elsker jer for det i gjorde for mig i går selvom i måske ikke selv er klar over det <3 <3

jeg er dov ikke så positivit når det gelder kærligheden men mon ikke det komme senere
for lige nu sys jeg at frem tide ser lys ud for en geng skyld kan jeg se et lys for enden af det tullen jeg er i :)
det er så rat at mærke det....

men til engæld her de så gjordt mig liderlig og jeg vil bare godt ha pik lige nu og er sonny og P skyld
puha skam jer hehe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar