onsdag den 17. november 2010

noget jeg altig har snakke om

jaaa som der stå så er det noget jeg aldig har snakke om....
men jeg har tænk meget på det og især lige for tide..
fordi jeg har en ja nu er hun blive en veninde som minder meget om mig da jeg hade det værst...
efter mange år hvor jeg er blive slåe og mobbe og jeg hade kun min mor og far der elske mig på et tidpukn kunne jeg næsten ikke mere...
jeg gik og tnæke på at jeg bare ville dø for der var ikke der ville savne mig for alle hade mig...
min farmor hjælp mig rigtig meget hun så kun alle de ting jeg være god og ikke de jeg ikke kunne...
hun var mit et og alt... og da hun døde gik min varden itu og jeg miste rigtig meget af det som aldig vil komme tilbage...


når men der var et tid vor jeg gik på landbrugs skole og jeg hade det rigtig skidt med mig selv og jeg ikke kunne holde mig selv ud..
jeg være fuck op i hoved rigtig rigtig meget jeg sage det aldig til nogen for så var de blive bange for mig...
og jeg ville godt kunne for stå dem for jeg var bange for mig selv...
men det er hvad mobbe kan gøre ved en og jeg vil ikke se en god veninde komme så langt ud...
vis jeg skal tag den første gang jeg gik amok vad det i floke skolen jeg kan ikke lige huske hvad klasse tring men der var to drenge der var efter mig den dag kun for sjov men til sidst sys jeg ikke det var sjovt mere og de ville ikke stoppe jeg kan ikke huske alt hvad der skete men jeg tænde af og gik i sort da jeg kom til mig selv lå han ned og jeg var gåde amok på han og en lære hade fåe en par også da hun ville stoppe mig og jeg kan huske af da jeg kom til mig selv var min føste tænke jeg må gøre det færdig han SKAL DØ....
anden gang det skeder for mig var i 9 klasse en tøs der altid var efter mig fordi jeg ikke ville gøre som hun sage..
en dag kunne jeg ikke tag hende mere og jeg var blive sindsyg sur på hende vi stå og skulle hjem og hun kom hend for at snakke med mig og jeg fly lige i fæse på hende og ville klæve hende to ander stoppe mig og hun løb ind efter 3 lære da hun kom ud igen sage jeg at jeg ville slå hende hjel og det var ikke noget jeg bare sage jeg mente det jeg var kold...
siden da bliv det kun være da jeg state på landbrugs skole...
jeg kan huske første gang jeg skulle slå et dyr i hjel det var en rotte da da nyd jeg det jeg kunne li det det følse godt...
jeg stå altid først i køen når der skulle slå i hjel det var en lettes at tag et liv....
siden da haer den være grise og kør det at se hvordan live gik ud af det hvordan sjælden forlod øjene blode der sprøje på en jeg elske den jeg kunne li det...
jeg har en da en hukke ben halv af en ko der bliv ved med at løde efter mig og jeg hade ikke drålig samvidihed....
jeg har aldig talt om det her men det er nok på tide det kommer ud....
for idag har jeg det godt og jeg kan på ingen måde li at slå ihjel og har fåe drålig samvidihed over alt det jeg jeg har gjordt...
og jeg ønsker på ingen måde at min veninde skal komme så langt ud som mig..
så er glad for du har valdt af få hjælp i tide

Ingen kommentarer:

Send en kommentar